Alla inlägg under september 2012

Av Missy - 25 september 2012 17:00


                                  

Idag är min tur att fylla år -so happy birthday to me =)

Av Missy - 24 september 2012 09:50


 Jag har länge velat haft en nytt smycke set och nu har jag hittat det

Guldfynd ar just nu 60 års jubileum med fina priset så jag ska köpa mig detta


                  

Snyggt eller hur ?

Sen ska jag ha detta när jag går på lena Ph show på Rondo på Torsdag  =)

Av Missy - 23 september 2012 16:13


Många unga ( o äldre ) vill inte ta vad "skit" jobb som helst och helst inte ta några krafttag alls utan helst ska det bara tjonga in en massa pengar på kontot.Ligger det inte nått i det ?

Vet en ung tjej som ville bli mäklare för då fick man mycket pengar på att bara gå runt och visa lite hus.. Trodde hon och då hon fick veta att det KRÄVS ganska mycket arbete och långa dagar. ja då va det inte lika intressant längre.


MEN,man är inte sitt jobb. Alla behöver vi pengar till hyran, oavsett om du är web designer eller städare

.Alla dessa ”lågstatus-jobb”, försök att klara er vardag utan innehavarna till dessa. Lycka till!

/just saying

Av Missy - 21 september 2012 18:08

De allra flesta av oss gillar ärlighet, att man är rakt på sak, att man säger vad man tycker.
Eller, jag måste rätta mig här, de allra flesta av oss säger att vi gillar ärlighet.
 
Sedan när det kommer till kritan då visar det sig ofta att dessa människor inte alls uppskattar ärlighet.
 
En del blir till och med tjuriga, arga, besvikna...och vill inte längre vare sig lyssna eller förstå.
 
Varför frågar människor efter min åsikt när de ändå inte vill höra den?
Varför vänder sig människor till mig för goda råd, tips, stöd när de ändå inte vill ta emot dem?
Varför tror människor att att det är OK att behandla en annan människa på sånt vis dom själva inte skulle vilja bli behandlad ?
Det är ju inte så att man måste tycka som jag, eller ens gilla de råd jag ger.
Men det jag förväntar mig är respekt.
At least.
 
/peace

Av Missy - 17 september 2012 19:30



        Hej


 Jag söker efter en liten minilöwen bebis Hona helst vit med blåa ögon ( absolut inte röda ögon )

i gästrikland eller nära/i Göteborg


           


Har du någon sådan att sälja till mig ? Letar bur med tillbehör med

Och jag vill påpeka att det INTE är ett barn som ska ha den , utan någon med ansvar !


Hör av dig omgående i komentarsfältet med en mailadress och info en din kanin

Lägger naturligtvis inte ut den komentaren synligt

Av Missy - 15 september 2012 11:47

Idag är det prins Daniels födelsedag – hans allra första som pappa.

Jag vill passa på att gratulera prinsen på hans bemärkelsedag!

 

 Han Föddes 15 september 1973 i Örebro vilket betyder att han fyller 39 år idag   

 

                                                     

Av Missy - 14 september 2012 14:34

Det lackar mot Jul.
 
*fniss*
 
Det gör det väl egentligen inte  ÄN..MEN jag tänker så här...att det kan vara bra att vara ute i god tid.
Både när det gäller att önska sig saker och när det gäller inköp.
Eller inköp & inköp, jag menar ju så klart "när det gäller att hjälpa Tomten".
 
Hur som helst, Är det här något attt önska sig :
 
 
 

Av Missy - 14 september 2012 12:29

Idag kan man verkligen tro att hösten kommit på allvar. Det regnar och blåser och är allmänt grått och trist.


Jag fick Tara i brevlådan idag så jag ska " höstmysa" med den

                     

Ovido - Quiz & Flashcards