Alla inlägg den 13 september 2012

Av Missy - 13 september 2012 11:22

 När jag var i Nice så kom jag ganska snabbt på att det är rätt dyrt med shopping där borta- På ungefär ALLT !

Så tyvärr så var inte min shopping sådär jättestor då jag hellre ville lägga pengarna på upplevelser än att shoppa upp dem.

Och det har jag inte ångrat kan jag tala om.


Men lite shopping blev det ju och en utav dom butiker jag va in i var denna camaieu.

Där hittade jag lite snygga plagg.Tyvärr så ser man ju bara en bråkdel utav utbudet på hemsidan.

En annan butik jag hittade var MIM som du hittar HÄR

Där hittade jag bla denna snygga top

     

Sedan har jag handlat med mig Macarons såklart, äkta franska tvålar som doftar helt underbart .

Äkta belgisk choklad både till mig själv och att ge bort.


Solen skiner hos mig idag och jag hoppas att den gör det hos er med


/Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards