Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Missy - 3 oktober 2012 22:03


                                 

Känner mig lite som en urvriden disktrasa.
Lite sladdrig.
Lite blek.
Lite ful.
Lite fet.
 
Dock tror jag inte att jag luktar som en disktrasa - Och det är väl alltid något :-)
 
 
 
Men det tar på krafterna - mentalt - att ha ont i kroppen.
just nu har jag också sorg
Nu är det en hel del på gång - både här och där - så jag håller tummarna lite extra hårt för utdelning på livslotteriet!
 
 

Av Missy - 3 oktober 2012 09:16

                                       Ja. Jag vet. Jag är ovanligt omogen för min ålder.
                                                  
  Men jag kan liksom inte låta bli.

                                      Hur kan man inte börja fnissa när man ser den här på tomten?


                                                      

Ovido - Quiz & Flashcards