Alla inlägg den 21 november 2012

Av Missy - 21 november 2012 16:49

Jag hade sån tur så min nya maskin är redan hemma :)
Och dom får plats bredvid varandra ,hoppas dom ska vara sams hihi

Av Missy - 21 november 2012 09:40


 Jag har ju en Tassimokaffemaskin sen tidigare, men nu har jag skaffat mig en ny rolig kaffemaskin

Nämligen en Caffitaly M2


                                 

 Maskinen har fått bäst i test så det ska bli väldigt spännande att få testa den. Eftersom jag åker bort imorgon så blir det nog på måndag kväll som jag får hem den. Men då ska det testas kaffe. Med maskinen följer det lite provkapslar. Har du en sån här och har någon favorit du tycker jag ska testa ?


Sen får man se om jag behåller min tassimo eller inte =)


Ingen snö i sikte ännu,men igår satte jag upp belysning i trän och buskar på gården så det ska lysa upp lite i mörkret. Mysigt tycker jag =)


Ta hand om er och varandra- väldigt viktigt tycker jag

och du-- vi ska ALDRIG ALDRIG någonsin ta varandra för givet =)


Tjing tjing

Ovido - Quiz & Flashcards