Alla inlägg den 10 december 2012

Av Missy - 10 december 2012 13:03

 Jag har idag lyxat till det lite och köpt ett paket från underbara BLISS . Bliss är ju ett märke som förr bara fanns utomlands Bla Usa men som ÄNTLIGEN har landat i Sverige. Dock inte hos alla butiker utan än så länge hos Åhlens samt Kicks. Har du nära till någon utav dessa butiker tycker jag bums du ska dit och kika =)


   


Det innehåller :

-supershine shampoo
-conditioning rinse
-body butter
-soapy sap
-fabulous foaming face wash
-massage bar

 

Jag har tidigare bloggat om Bliss och har bla Body butter lemon sage..underbar är den =)

 

Nu är det bara att invänta att härligheten ska dimpa ner i min brevlåda .

 

Vilket iofs inte är så lätt med tanke på vintervädret just nu. Hos mig snöar det och igår var det svinkallt här

Men mycket vackert är det =)



Ovido - Quiz & Flashcards