Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Missy - 26 juni 2012 23:15


Body Shops allra senaste produkt Beatifying Oil är en lättapplicerad, torr kroppsolja som snabbt absorberas.

På ett ögonblick gör den kropp, hår och ansikte sammetsmjuk och len med en fräsch lyster och naturlig spänst. Finns i många, ljuvliga dofter.

Jag har dock fastnat för Chocomania

 

                                                         


Smörj in huden direkt efter duschen för omedelbar lyster och en fuktighetsbevarande effekt.
Använd en droppe i håret för en vårdande, utslätande och lystergivande effekt.
Eller häll några droppar i badvattnet för härligt doft och återfuktning.

Den är i limited edition vilket betyder att den inte finns i det ordinarie sortimentet-Skynda att fynda mendans du kan mao =)

Av Missy - 26 juni 2012 21:50


Kommer ni ihåg den gamla Nina Ricci-doften reklamen ?? Den här bilden påminner lite om Fantasivärlden  i den reklamen


                                             



Den nya doften ”Sweet wonderland” doftar heelt underbart. Så underbart att jag bara köpte den på stört .

och inslagen med röda frukter, viol, hallon och jordgubbar på en bas av mysk. Och den är precis så söt som namnet ”Sweet wonderland”.

Jag gillar LdB och sommarverionerna i begränsad upplaga lite extra. Min hittade jag i hyllan hos Ica maxi

”Sweet wonderland” kostar ca 30 kronor.

Ovido - Quiz & Flashcards