Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Grattis käre far

Av Missy - 27 juni 2012 09:07

Hej på er


Ja idag fyller lilla pappsen år och jag har bestämt mig för att åka och överasska honom nu på förmiddagen.

Jag har bakat både chokladcupcakes och jordgubbscupcakes och tar med min krusbärssaft jag gjorde.

Bara hoppas att han är hemma och att han blir glad. Han bor några mil ifrån mig så jag hoppas inte att jag åker färgäves.


Ja vad kan man säga om det roliga sopmmarvädret idag då. Solen gömmer sig bakom dom tunga molnen och skiner igenom ibland. Det regnar iaf inte just nu, men det skulle visst komma en skur på eftermiddagen igen.

Hjälp, mina stackars sommarblommor blir ju dränkta av allt regn.


Usch vad jag är less på den svenska sommaren nu och vill bara ta min älskling och dra iväg någonstans.

Fast nånstans där det är LAGOMT varmt haha. Så man orkar göra nått.

Bara ligga och flåsa en hel dag på en strand är inte riktigt min grej


Nää dags att dra till pappsen


Tjing

 
 
Marketta

Marketta

30 juni 2012 00:30

Cupcakes är inget som jag har fastnat på. Känns som om det är mycket jobb för ingenting. Jag föredrar och göra nåt i långpanna så att det blir rejält ;) .

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Missy - 10 september 2013 12:23

    Här är hela Melodifestivalturnén 2014 Tidigare turnéår inom parentes. Deltävling 1: Den 1 februari, Malmö, Malmö Arena (2004, 2009–2013) Deltävling 2: Den 8 februari, Linköping, Cloetta Center (2005, 2008 och 2011) Deltävling 3: ...

Av Missy - 25 maj 2013 11:00

     mjuk pepparkaka med färska hallon Ingredienser: 100 g smör 2 st ägg 2 dl strösocker 1.5 dl filmjölk 1.5 tsk malen ingefära 1.5 tsk malda nejlikor 2 tsk malen kanel 1 tsk bikarbonat eller  2 tsk bakpulver 3 dl vetemjöl ...

Av Missy - 11 maj 2013 09:30

   Man övertygar sig själv om att livet kommer att bli bättre efter det att man gift sig, fått barn, sedan fått ett till. Sedan är man frustrerad över att barnen inte är gamla nog att vara mer tillfreds och man vore mer tillfreds om dom vore det. E...

Av Missy - 7 maj 2013 21:43

 Passa på att göra en god paj till helgen   Varsogoda Ingredienser 3 medelstora rabarber 1 1/2 msk potatismjöl 1 tsk malen kanel 0,5 dl strösocker 2 1⁄2 dl Vaniljsås Deg: 3 dl havregryn 3 dl vetemjöl 3 dl strösocker 125 ...

Av Missy - 22 mars 2013 09:01


                                     Imorgon lördag 23 mars kl 20.30 är det dags för Earth Hour –                                                    den största miljömanifestationen genom tiderna!                                      ...

Ovido - Quiz & Flashcards