Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Efter regn kommer sol

Av Missy - 30 juni 2012 20:47

 Usch va det har regnat inatt.Det har fullkomligt vräääkt ner så jag har haft svårt att sova.

Sen av det regnigt på fm,men på eftermiddagen kom den härliga solen fram igen och det blev SÅ varmt =).

Härligt =)

Har jag berättat att jag fullkomligt äälskar skor ? Inte det ? ! Hmm

Ja ni ska se min skogarderob alltså *S* och idag hittade jag ett par till som snabbt kom till min ägo.

Dom bara stod där på hyllan så svarta och läckra och lixom viskade " kööp mig, visst e jag fin ".


                                             


Jag kan lixom inte hejda mig då jag ser ett par läckra skor, sen kanske dom inte blir använda sådär jätteofta MEN dom finns där ..utifall   


Nu sitter jag och letar resa till Franska Rivieran. Är det någon läsare som har några tips ?

Nice ? Antibes ? St tropez ? cannes ? Ja det är frågan
 
 
Marketta

Marketta

3 juli 2012 23:49

Såna skor får man glömma här. Har dragits med hälsporre i ett år nu. Det är ett rent h-e och ta sig från sängen på morgonen. Men sen när man varit uppe en stund så går det bra. Men dom där första stegen önskade man verkligen att man slapp ta.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

Missy

4 juli 2012 08:52

Nä men usch, det låter inte alls bra
Hoppas du blir av med det där.

Jag köper väl mer skocr med klack än jag använder tyvärr. Dom tar ju bara upp en massa plats.Hoppslösa jag fniss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Missy - 10 september 2013 12:23

    Här är hela Melodifestivalturnén 2014 Tidigare turnéår inom parentes. Deltävling 1: Den 1 februari, Malmö, Malmö Arena (2004, 2009–2013) Deltävling 2: Den 8 februari, Linköping, Cloetta Center (2005, 2008 och 2011) Deltävling 3: ...

Av Missy - 25 maj 2013 11:00

     mjuk pepparkaka med färska hallon Ingredienser: 100 g smör 2 st ägg 2 dl strösocker 1.5 dl filmjölk 1.5 tsk malen ingefära 1.5 tsk malda nejlikor 2 tsk malen kanel 1 tsk bikarbonat eller  2 tsk bakpulver 3 dl vetemjöl ...

Av Missy - 11 maj 2013 09:30

   Man övertygar sig själv om att livet kommer att bli bättre efter det att man gift sig, fått barn, sedan fått ett till. Sedan är man frustrerad över att barnen inte är gamla nog att vara mer tillfreds och man vore mer tillfreds om dom vore det. E...

Av Missy - 7 maj 2013 21:43

 Passa på att göra en god paj till helgen   Varsogoda Ingredienser 3 medelstora rabarber 1 1/2 msk potatismjöl 1 tsk malen kanel 0,5 dl strösocker 2 1⁄2 dl Vaniljsås Deg: 3 dl havregryn 3 dl vetemjöl 3 dl strösocker 125 ...

Av Missy - 22 mars 2013 09:01


                                     Imorgon lördag 23 mars kl 20.30 är det dags för Earth Hour –                                                    den största miljömanifestationen genom tiderna!                                      ...

Ovido - Quiz & Flashcards