Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Missy - 3 juli 2012 13:01


Har ni hunnit prova Glossybox än?

Konceptet har funnits tidigare i England och landade här i Sverige i december 2011, och går ut på att man varje månad får hem en låda med fem produkter i fullsizestorlek eller provstorlek från olika märken i en lyxigt förpackad låda.

När du registrerar dig så fyller du i din profil, och utifrån den informationen baseras innehållet i din box, som finns i ett par olika varianter varje månad

Är du nyfiken att testa ( vilket jag absolut tycker att du ska ) så kan du göra det HÄR


Jag har precis fått hem min Junibox och jag måste ju få säga att jag blev himla nöjd "himlar med ögonen "

Det lite som julafton när boxen dimper ner i brevlådan =)


Nå vad va det då jag fick i min juni box som verkligen va LYXIG denna gången ?


                              


-Odd molly sun care facial värde 250 kr

-moroccanoil 2 st små flaskor

-Depend nagel lack värde 25 kr

-Dr babor sensantional eye cream värde 510 kr

-Femme natural boost juice värde 25 kr


Och allt detta för 139 kr   Toppen eller hur

-Anatomicals never lose your cherry lipgloss värt 49 / st


Har du glossybox ? Vad va det i eran juni låda ?


/nyfiken i en strut

Av Missy - 3 juli 2012 10:40



                         


                                                  
                          

Ovido - Quiz & Flashcards