Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Missy - 27 juli 2012 18:53


 Varje dag vid samma tid står hunden och väntar på katten.. som kommer och sedan tar dem en promenad tillsammans


 "Every day - at the same time - she waits for him. He comes... and they go for a walk."


                       

Av Missy - 27 juli 2012 09:16

Min blogg är ju relativt ny och i början brukar det ju bli lite trögt med besöken.
Men nu i juli har det satt riktig fart med trafiken till min blogg och det tycker jag är jätteroligt.

Fortsätt gärna besöka min blogg så blir jag glad.
När man haft en gammal blogg och startar en ny,så brukar man ju skriva nya adressen i gamla bloggen.
Men eftersom min gamla blev hackad och lösenordet blev bytt så kan jag ju inte det :(

Hörrni...vi har SOL idag och jah hoppas ni har det med.ut och njut med er

Ovido - Quiz & Flashcards