Alla inlägg under juli 2012

Av Missy - 3 juli 2012 10:40



                         


                                                  
                          

Av Missy - 2 juli 2012 20:06


 Den här tyckte jag va så himla mysig. Skulle kunna tänka mig att ha den på min vägg hemma

Vilka pepp morgnar man skulle få.Eller hur ?


                                       

Av Missy - 2 juli 2012 09:49


 Igår gick nästan hela dagen åt att leta resa till Nice i September. Det är för varmt att åka i Aug då egentligen ville åka,så då tar vi i början på sep istället


                                                           

Nu har vi något att se fram emot =). Men vi ska njuta utav sommaren först.

Bilden är från vårat hotell vi kommer att bo på .Helt fantastiskt vackert, eller hur ?

Eftersom Monaco ligger så nära ska vi hyra en liten bil och åka över dit en dag.


Förutom reseletandet så va jag tvungen att göra lite pauser för gräsmatteklippning , handling och dusch.

Precis då jag va klar med klippningen av gräsmattan så kom det en himla skur, det bara vräkte ner regn. Konstigt väder vi har.


Men idag skiner solen och jag hoppas den stannar hela dagen =)


Tjing



Av Missy - 1 juli 2012 16:23


                          

Ovido - Quiz & Flashcards