Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Missy - 2 augusti 2012 10:23

 Vilken dag det blev igår =)

Vi tog bilen och åkte till Lager 157 i sågmyra i Dalarna. Där finns ett shoppingoutlet med en skorett butik med ganska stort utbud, en bubbleroom butik och lager 157 butiken som va ganska stor den med.


                               

 Nu va jag ganska kräsen eftersom jag snart ska åka till Nice på franska rivieran samt till Göteborg och ännu en lager157 butik där, så jag köpte inget åt mig själv. Dock hittade darling en långärmad tröja som va jättesnygg för 200 spänn, det skulle ha kostat 400. Så det går att fynda där.


Efter det fortsatte vi till classic cars veckan i rättvik där det är en uppsjö utav Amerikanska bilar i alla färger och formar.Altså SHIT va bilar det va där. =) Jättekul att se !


Vi fortsatt sedan in till Falun,och tanken var att vi skulle kika runt lite i butikerna där med. Men vi närmade oss kl 18 då vi kom dit så vi hann tyvärr inte så mycket. Dock så hittade jag en svart klänning inne på åhlens på rean där som fick följa med hem.


Men någonting som jag INTE gillar är att det redan är 2 Aug idag . Helt sjukt va sommaren har försvunnit fort :( me no likey.Snart kommer hösten och mörkret..suck


Nu ska vi äta lite sen men god frukost. Darling har nämligen gjort pannkakor.. Mums




Ovido - Quiz & Flashcards