Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Missy - 28 augusti 2012 22:42


 Nu ikväll har vi suttit vid en varsin dator med 60 mil emelan oss och kollat på hyrbil som vi ska ha i Nice nästa veckan.

Och till slut hittade vi en till hyffsat bra pris . Det får bli en


    Peugot 207


Lagom bil att puttra omkring i där borta !


Men nu mina vänner är det läggsdags här. Idag har jag haft en sån hemsk huvudvärks så jag hoppas den är borta tills imorgon !

Av Missy - 28 augusti 2012 17:29

Åhh nu är det bara några dagar kvar till jag får först dra mig ner mot gbg och sedan fortsätta ner till Nice med min darling =)


Tänkte jag skulle visa litet smakprov på hotellet vi ska bo på =)


   

Vi bokade genom Booking.com


Fina bilder eller hur ?

Vi kommer att säkerligen få en temp mellan 25-30 grader och vi kommer att hyra bil och besöka både Nice, cannes, Monaco Och Italiten. Blir en liten tripp som ska bli såå trevlig


Can't wait

Ovido - Quiz & Flashcards