Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Missy - 14 augusti 2012 22:51

Ikväll har darling och jag mött upp hans pappa med bihang *S* nä hans fru ;)

För en trevlig vända på kulturkalaset som börjar i dag i gbg. Jag provavde crepsen men lite godaser på och den va jättegod. Prova gärna den om ni åker ner dit. Sen va England där med sina berömda Fudge i alla dess smaker så jag köpte lite utav det .Dock tycker inte jag det är speciell billigt.Någon enstaka bit blev nästan 60 spänn.


Inlägget blir tyvärr kort då vi måste upp i ottan imorgon på en långfärd och kl är redan mkt.


Tack alla ni som besöker min blogg-Det glädjer mig =)


/tröttisen

Av Missy - 14 augusti 2012 12:21


Wohoo darling och jag ska i sensommar/höst se Lena ph på Rondo. I slutet på Sep närmare bestämt, i dagarna då jag fyller år. Det ska bli så roligt. Jag tycker att lena är en grym artist med humor.


                                      

Men noterade ni vad jag skrev ? HÖST ?? är det snart höst REDAN ?

Oh shit vad sommaren snabbt har gått förbi oss


Ja ja men nu har vi iaf något att se fram emot =)

Ovido - Quiz & Flashcards